No és necessari, però sí molt recomanable per a assegurar-se la taula
En aquests moments tenim menú de migdia de dilluns a divendres (laborables). El pots consultar ACÍ.
No tenim menú infantil, però podem fer adaptacions dels nostres plats per a xiquets.
En el mateix Mercat de Colón hi ha un aparcament públic.
Sí, pose’s en contacte amb nosaltres a través de reservas@habitual.es i l’informarem de les possibilitats.
Sí, sempre que els gossos vagen amb corretja i no molesten a altres comensals. Han d’avisar-nos sempre en fer la reserva.
Per descomptat. Ens ho prenem molt de debò i en la carta es reflecteixen els al·lergògens que conté cada plat i, a més, s’indica si es poden llevar o no. És molt recomanable que ens avise de les seues intoleràncies o al·lèrgies abans de començar a menjar o sopar.
En la pestanya de REGALAR de la web pot comprar bonos regal digitals (li arribaran per e-mail) i també productes amb el segell Ricard Camarena.
HABITUAL no té terrassa.
Sí. Disposem d’una xarxa wifi oberta.
Sí, però sempre que siguen motivats per restriccions alimentàries o al·lèrgies, i dins del criteri establit pel restaurant.
Sí. Pose’s en contacte amb el restaurant a través del mail de reserves reservas@habitual.es per a veure condicions i disponibilitat.
No tenim un menú estrictament vegetarià. HABITUAL disposa d’una carta extensa elaborada amb productes de la nostra pròpia horta i de temporada. El 70% de la carta té una base vegetal.
Sí. Molts dels nostres plats poden ser adaptats, sempre que el número de l’al·lergogen estiga entre parèntesi.
No és necessari, però sí molt recomanable per a assegurar-se la taula
No tenim menú infantil, però podem fer adaptacions dels nostres plats per a xiquets.
Sí, pose’s en contacte amb nosaltres a través de reservas@habitual.es i l’informarem de les possibilitats.
Per descomptat. Ens ho prenem molt de debò i en la carta es reflecteixen els al·lergògens que conté cada plat i, a més, s’indica si es poden llevar o no. És molt recomanable que ens avise de les seues intoleràncies o al·lèrgies abans de començar a menjar o sopar.
HABITUAL no té terrassa.
Sí, però sempre que siguen motivats per restriccions alimentàries o al·lèrgies, i dins del criteri establit pel restaurant.
No tenim un menú estrictament vegetarià. HABITUAL disposa d’una carta extensa elaborada amb productes de la nostra pròpia horta i de temporada. El 70% de la carta té una base vegetal.
En aquests moments tenim menú de migdia de dilluns a divendres (laborables). El pots consultar ACÍ.
En el mateix Mercat de Colón hi ha un aparcament públic.
Sí, sempre que els gossos vagen amb corretja i no molesten a altres comensals. Han d’avisar-nos sempre en fer la reserva.
En la pestanya de REGALAR de la web pot comprar bonos regal digitals (li arribaran per e-mail) i també productes amb el segell Ricard Camarena.
Sí. Disposem d’una xarxa wifi oberta.
Sí. Pose’s en contacte amb el restaurant a través del mail de reserves reservas@habitual.es per a veure condicions i disponibilitat.
Sí. Molts dels nostres plats poden ser adaptats, sempre que el número de l’al·lergogen estiga entre parèntesi.